diumenge, 3 de febrer del 2013

La Gallinha Pintadinha

                El cumple de l´Artur va sortir molt bé! Va ser una barreja perfecte entre Catalunya i Brasil!
  Un cumple CatalanoBrasiler total!!!!



 Així va quedar la taula desprès d´hores de feina i desprès de canviar d´opinió 1000 vegades!!! Jajajajaja!!!!
               Finalment la Kami i jo vam arribar a un acord i la taula va quedar estupenda!  Jajajajaja!


Aquestes son les pastilenes que els hi vaig fer, de préssec i maduixa amb trossets de xocolata a dins i les de fondant de la gallina

Aqui unes fotos de com les vaig fer del proces

Tenyint el fondant vaig tenir que fer invents barrejant-ne un de color i un de tenyit per a mi, per acostar me al color original
Com en tenia que fer moltes vaig optar per la producció en cadena, pero no ho recomano pk el fondant es va assecar molt per despres marcar-lo

I una figureta de fondant per a decorar ( estic molt orgullosa de com va quedar)

Espero que us agradi i inspiri, penso que va quedar molt xulo
Abraçades i fins la pròxima 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada